O akcji
6 stycznia Fundacja Mamy i Taty uruchamia kampanię społeczną dedykowaną ojcostwu.
Nasza Fundacja jako pierwsza podjęła delikatny temat rozwodów w polskim społeczeństwie – przeprowadziliśmy kampanię „Rozwód - przemyśl to!” z którą zetknął się co czwarty Polak; prowadziliśmy kampanie dotyczące wierności małżeńskiej: „Miłość - lepiej na całe życie”, posiadania dzieci: „Im nas więcej tym weselej” czy najgłośniejszą kampanię społeczną ostatnich lat: „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”.
Najnowsza kampania dotyczy ojcostwa. Widzimy, że mężczyźni coraz później decydują się na związek małżeński, coraz więcej mężczyzn żyje w konkubinatach lub jako „wieczni single”.
Naszą kampanią chcemy zwrócić uwagę mężczyzn, iż najważniejszą rolą jaką podejmują, jest rola ojca. Rola ta bywa przez media przedstawiana w krzywym zwierciadle, przedstawia się ojców nieobecnych lub wysoce problematycznych.
Chcemy rozpocząć dyskusję o byciu ojcem i przywrócić ojcostwu należną mu rangę,
Zachęcamy do dzielenia się ze znajomymi naszym filmem, udostępniania go na Facebooku czy Twiterze.
Zapraszamy do ściągnięcia wstępnego raportu dotyczącego ojcostwa: Ojcowie 2017.
Kampania została przygotowana przez TELESCOPE i reżyserowana przez czołową przedstawicielkę młodego pokolenia świata reklamy, panią Iwonę Bielecką. Założenia kampanii zostały przygotowane na bazie wyników badań zrealizowanych przez Ipsos. Film zaś wyprodukowało studio Papaya Films.